آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها933
تعداد مقالات7,666
تعداد مشاهده مقاله12,513,626
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,896,063

1.

طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد

صفحه 15-54
سمانه میقانی؛ میراحمد امیرشاهی؛ حبیب الله دانایی؛ آمنه خدیور

2.

بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم)

صفحه 55-88
سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی؛ الناز فرهادی

3.

تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد

صفحه 89-118
جواد رضایی حاجی ابادی؛ مجید محمدشفیعی؛ علی کاظمی

4.

فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه

صفحه 119-156
محمد ایدی؛ اردشیر شیری؛ شکوفه مامی

5.

ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت

صفحه 157-180
زهرا رزمی؛ یاسمن اسماعیلی

6.

ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران

صفحه 119-230
امیر بیگدلی؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب