آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها935
تعداد مقالات7,686
تعداد مشاهده مقاله12,529,703
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,905,841
رزمی, زهرا, اسماعیلی, یاسمن. (1399). ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت. جلوه هنر, 7(4), 157-180. doi: 10.22051/bmr.2021.34866.2105
زهرا رزمی; یاسمن اسماعیلی. "ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت". جلوه هنر, 7, 4, 1399, 157-180. doi: 10.22051/bmr.2021.34866.2105
رزمی, زهرا, اسماعیلی, یاسمن. (1399). 'ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت', جلوه هنر, 7(4), pp. 157-180. doi: 10.22051/bmr.2021.34866.2105
رزمی, زهرا, اسماعیلی, یاسمن. ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت. جلوه هنر, 1399; 7(4): 157-180. doi: 10.22051/bmr.2021.34866.2105


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب