دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,751,974
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,074,382
رزمی, زهرا, اسماعیلی, یاسمن. (1399). ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت. جلوه هنر, 7(4), 157-180. doi: 10.22051/bmr.2021.34866.2105
زهرا رزمی; یاسمن اسماعیلی. "ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت". جلوه هنر, 7, 4, 1399, 157-180. doi: 10.22051/bmr.2021.34866.2105
رزمی, زهرا, اسماعیلی, یاسمن. (1399). 'ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت', جلوه هنر, 7(4), pp. 157-180. doi: 10.22051/bmr.2021.34866.2105
رزمی, زهرا, اسماعیلی, یاسمن. ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت. جلوه هنر, 1399; 7(4): 157-180. doi: 10.22051/bmr.2021.34866.2105


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب