دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,752,016
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,074,400
ایدی, محمد, شیری, اردشیر, مامی, شکوفه. (1399). فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه. جلوه هنر, 7(4), 119-156. doi: 10.22051/bmr.2021.34408.2091
محمد ایدی; اردشیر شیری; شکوفه مامی. "فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه". جلوه هنر, 7, 4, 1399, 119-156. doi: 10.22051/bmr.2021.34408.2091
ایدی, محمد, شیری, اردشیر, مامی, شکوفه. (1399). 'فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه', جلوه هنر, 7(4), pp. 119-156. doi: 10.22051/bmr.2021.34408.2091
ایدی, محمد, شیری, اردشیر, مامی, شکوفه. فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه. جلوه هنر, 1399; 7(4): 119-156. doi: 10.22051/bmr.2021.34408.2091


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب