آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها926
تعداد مقالات7,634
تعداد مشاهده مقاله12,435,197
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,851,008
بیگدلی, امیر, عبدالوند, محمدعلی, حیدرزاده, کامبیز, خون سیاوش, محسن. (1399). ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران. جلوه هنر, 7(4), 119-230. doi: 10.22051/bmr.2020.28333.1851
امیر بیگدلی; محمدعلی عبدالوند; کامبیز حیدرزاده; محسن خون سیاوش. "ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران". جلوه هنر, 7, 4, 1399, 119-230. doi: 10.22051/bmr.2020.28333.1851
بیگدلی, امیر, عبدالوند, محمدعلی, حیدرزاده, کامبیز, خون سیاوش, محسن. (1399). 'ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران', جلوه هنر, 7(4), pp. 119-230. doi: 10.22051/bmr.2020.28333.1851
بیگدلی, امیر, عبدالوند, محمدعلی, حیدرزاده, کامبیز, خون سیاوش, محسن. ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران. جلوه هنر, 1399; 7(4): 119-230. doi: 10.22051/bmr.2020.28333.1851


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب