دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله12,993,530
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,211,157
رضایی حاجی ابادی, جواد, محمدشفیعی, مجید, کاظمی, علی. (1399). تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد. جلوه هنر, 7(4), 89-118. doi: 10.22051/bmr.2021.35372.2122
جواد رضایی حاجی ابادی; مجید محمدشفیعی; علی کاظمی. "تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد". جلوه هنر, 7, 4, 1399, 89-118. doi: 10.22051/bmr.2021.35372.2122
رضایی حاجی ابادی, جواد, محمدشفیعی, مجید, کاظمی, علی. (1399). 'تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد', جلوه هنر, 7(4), pp. 89-118. doi: 10.22051/bmr.2021.35372.2122
رضایی حاجی ابادی, جواد, محمدشفیعی, مجید, کاظمی, علی. تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد. جلوه هنر, 1399; 7(4): 89-118. doi: 10.22051/bmr.2021.35372.2122


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب