دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها606
تعداد مقالات4,977
تعداد مشاهده مقاله6,935,125
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,919,518

1.

عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده

صفحه 5-38
محمود محمدیان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهناز لاری

2.

برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه : شرکت های صنعت ساختمان)

صفحه 39-78
محمد حقیقی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی؛ شیرین سلیم

3.

بررسی تاثیر پشیمانی از برند بر قصد رفتاری به واسطه ی رضایت و نقش تعدیل گری هویت برند استفاده کنندگان در باشگاه های ورزشی درجه یک شهر مشهد

صفحه 79-106
فریبرز رحیم نیا؛ تهمینه سروری؛ مجتبی پورسلیمی

4.

تأثیر رابطه مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت یابی مشتری با برند (مورد مطالعه: مشتریان هتل لاله تهران)

صفحه 107-138
مهدی دهقانی سلطانی؛ سارا رمضانی؛ فائزه رضایی

5.

مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف کننده به بازاریابی سببی

صفحه 139-170
مرتضی سلطانی؛ اسداله کردنائیج؛ حمید ایوبی یزدی

6.

مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرف کننده های نوشابه های انرژی زای ورزشی (ردبول و بلک انرژی)

صفحه 171-198
مهدی طالب پور؛ مجید خرسندی فرد


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.