آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,493,166
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,807

1.

عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده

صفحه 15-58
محمود محمدیان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهناز لاری

2.

برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان)

صفحه 59-108
محمد حقیقی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی؛ شیرین سلیم

3.

بررسی تأثیر پشیمانی از برند بر قصد رفتاری به‌واسطه‌ی رضایت و نقش تعدیل‌گری هویت برند استفاده‌کنندگان در باشگاه‌های ورزشی درجه‌یک شهر مشهد

صفحه 109-144
فریبرز رحیم نیا؛ تهمینه سروری؛ مجتبی پورسلیمی

4.

تأثیر رابطه‌مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت‌یابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران)

صفحه 145-185
مهدی دهقانی سلطانی؛ سارا رمضانی؛ فائزه رضایی

5.

مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف‌کننده به بازاریابی علت‌محور

صفحه 187-225
مرتضی سلطانی؛ اسداله کردنائیج؛ حمید ایوبی یزدی

6.

مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرف‌کننده‌های نوشابه‌های انرژی‌زای ورزشی (ردبول و بلک انرژی)

صفحه 227-260
مهدی طالب پور؛ مجید خرسندی فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب