آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,753
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,288
طالب پور, مهدی, خرسندی فرد, مجید. (1397). مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرف‌کننده‌های نوشابه‌های انرژی‌زای ورزشی (ردبول و بلک انرژی). جلوه هنر, 5(3), 227-260. doi: 10.22051/bmr.2019.25053.1720
مهدی طالب پور; مجید خرسندی فرد. "مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرف‌کننده‌های نوشابه‌های انرژی‌زای ورزشی (ردبول و بلک انرژی)". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 227-260. doi: 10.22051/bmr.2019.25053.1720
طالب پور, مهدی, خرسندی فرد, مجید. (1397). 'مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرف‌کننده‌های نوشابه‌های انرژی‌زای ورزشی (ردبول و بلک انرژی)', جلوه هنر, 5(3), pp. 227-260. doi: 10.22051/bmr.2019.25053.1720
طالب پور, مهدی, خرسندی فرد, مجید. مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرف‌کننده‌های نوشابه‌های انرژی‌زای ورزشی (ردبول و بلک انرژی). جلوه هنر, 1397; 5(3): 227-260. doi: 10.22051/bmr.2019.25053.1720


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب