آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها670
تعداد مقالات5,515
تعداد مشاهده مقاله7,837,208
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,444,549
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. (1397). عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده. جلوه هنر, 5(3), 5-38. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمود محمدیان; زهره دهدشتی شاهرخ; مهناز لاری. "عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 5-38. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. (1397). 'عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده', جلوه هنر, 5(3), pp. 5-38. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده. جلوه هنر, 1397; 5(3): 5-38. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.