دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها599
تعداد مقالات4,939
تعداد مشاهده مقاله6,849,553
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,873,258
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. (1397). عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده. جلوه هنر, 5(3), 5-38. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمود محمدیان; زهره دهدشتی شاهرخ; مهناز لاری. "عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 5-38. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. (1397). 'عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده', جلوه هنر, 5(3), pp. 5-38. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده. جلوه هنر, 1397; 5(3): 5-38. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.