دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,422,435
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,131
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. (1397). عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده. جلوه هنر, 5(3), 15-58. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمود محمدیان; زهره دهدشتی شاهرخ; مهناز لاری. "عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 15-58. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. (1397). 'عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده', جلوه هنر, 5(3), pp. 15-58. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده. جلوه هنر, 1397; 5(3): 15-58. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب