دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها599
تعداد مقالات4,940
تعداد مشاهده مقاله6,854,348
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,876,118
سلطانی, مرتضی, کردنائیج, اسداله, ایوبی یزدی, حمید. (1397). مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف کننده به بازاریابی سببی. جلوه هنر, 5(3), 139-170. doi: 10.22051/bmr.2019.24960.1717
مرتضی سلطانی; اسداله کردنائیج; حمید ایوبی یزدی. "مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف کننده به بازاریابی سببی". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 139-170. doi: 10.22051/bmr.2019.24960.1717
سلطانی, مرتضی, کردنائیج, اسداله, ایوبی یزدی, حمید. (1397). 'مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف کننده به بازاریابی سببی', جلوه هنر, 5(3), pp. 139-170. doi: 10.22051/bmr.2019.24960.1717
سلطانی, مرتضی, کردنائیج, اسداله, ایوبی یزدی, حمید. مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف کننده به بازاریابی سببی. جلوه هنر, 1397; 5(3): 139-170. doi: 10.22051/bmr.2019.24960.1717


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.