دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,696
تعداد مشاهده مقاله12,616,621
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,981,009
دهقانی سلطانی, مهدی, رمضانی, سارا, رضایی, فائزه. (1397). تأثیر رابطه‌مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت‌یابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران). جلوه هنر, 5(3), 145-185. doi: 10.22051/bmr.2019.24224.1681
مهدی دهقانی سلطانی; سارا رمضانی; فائزه رضایی. "تأثیر رابطه‌مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت‌یابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران)". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 145-185. doi: 10.22051/bmr.2019.24224.1681
دهقانی سلطانی, مهدی, رمضانی, سارا, رضایی, فائزه. (1397). 'تأثیر رابطه‌مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت‌یابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران)', جلوه هنر, 5(3), pp. 145-185. doi: 10.22051/bmr.2019.24224.1681
دهقانی سلطانی, مهدی, رمضانی, سارا, رضایی, فائزه. تأثیر رابطه‌مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت‌یابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران). جلوه هنر, 1397; 5(3): 145-185. doi: 10.22051/bmr.2019.24224.1681


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب