آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,648
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,251
دهقانی سلطانی, مهدی, رمضانی, سارا, رضایی, فائزه. (1397). تأثیر رابطه‌مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت‌یابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران). جلوه هنر, 5(3), 145-185. doi: 10.22051/bmr.2019.24224.1681
مهدی دهقانی سلطانی; سارا رمضانی; فائزه رضایی. "تأثیر رابطه‌مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت‌یابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران)". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 145-185. doi: 10.22051/bmr.2019.24224.1681
دهقانی سلطانی, مهدی, رمضانی, سارا, رضایی, فائزه. (1397). 'تأثیر رابطه‌مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت‌یابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران)', جلوه هنر, 5(3), pp. 145-185. doi: 10.22051/bmr.2019.24224.1681
دهقانی سلطانی, مهدی, رمضانی, سارا, رضایی, فائزه. تأثیر رابطه‌مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت‌یابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران). جلوه هنر, 1397; 5(3): 145-185. doi: 10.22051/bmr.2019.24224.1681


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب