دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها599
تعداد مقالات4,919
تعداد مشاهده مقاله6,840,450
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,868,487
دهقانی سلطانی, مهدی, رمضانی, سارا, رضایی, فائزه. (1397). تأثیر رابطه مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت یابی مشتری با برند (مورد مطالعه: مشتریان هتل لاله تهران). جلوه هنر, 5(3), 107-138. doi: 10.22051/bmr.2019.24224.1681
مهدی دهقانی سلطانی; سارا رمضانی; فائزه رضایی. "تأثیر رابطه مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت یابی مشتری با برند (مورد مطالعه: مشتریان هتل لاله تهران)". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 107-138. doi: 10.22051/bmr.2019.24224.1681
دهقانی سلطانی, مهدی, رمضانی, سارا, رضایی, فائزه. (1397). 'تأثیر رابطه مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت یابی مشتری با برند (مورد مطالعه: مشتریان هتل لاله تهران)', جلوه هنر, 5(3), pp. 107-138. doi: 10.22051/bmr.2019.24224.1681
دهقانی سلطانی, مهدی, رمضانی, سارا, رضایی, فائزه. تأثیر رابطه مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت یابی مشتری با برند (مورد مطالعه: مشتریان هتل لاله تهران). جلوه هنر, 1397; 5(3): 107-138. doi: 10.22051/bmr.2019.24224.1681


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.