آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها931
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,492,087
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,381
حقیقی, محمد, اسفیدانی, محمدرحیم, امیرشاهی, میر احمد, سلیم, شیرین. (1397). برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان). جلوه هنر, 5(3), 59-108. doi: 10.22051/bmr.2019.25158.1724
محمد حقیقی; محمدرحیم اسفیدانی; میر احمد امیرشاهی; شیرین سلیم. "برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان)". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 59-108. doi: 10.22051/bmr.2019.25158.1724
حقیقی, محمد, اسفیدانی, محمدرحیم, امیرشاهی, میر احمد, سلیم, شیرین. (1397). 'برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان)', جلوه هنر, 5(3), pp. 59-108. doi: 10.22051/bmr.2019.25158.1724
حقیقی, محمد, اسفیدانی, محمدرحیم, امیرشاهی, میر احمد, سلیم, شیرین. برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان). جلوه هنر, 1397; 5(3): 59-108. doi: 10.22051/bmr.2019.25158.1724


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب