دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها599
تعداد مقالات4,940
تعداد مشاهده مقاله6,854,344
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,876,113
حقیقی, محمد, اسفیدانی, محمدرحیم, امیرشاهی, میر احمد, سلیم, شیرین. (1397). برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه : شرکت های صنعت ساختمان). جلوه هنر, 5(3), 39-78. doi: 10.22051/bmr.2019.25158.1724
محمد حقیقی; محمدرحیم اسفیدانی; میر احمد امیرشاهی; شیرین سلیم. "برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه : شرکت های صنعت ساختمان)". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 39-78. doi: 10.22051/bmr.2019.25158.1724
حقیقی, محمد, اسفیدانی, محمدرحیم, امیرشاهی, میر احمد, سلیم, شیرین. (1397). 'برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه : شرکت های صنعت ساختمان)', جلوه هنر, 5(3), pp. 39-78. doi: 10.22051/bmr.2019.25158.1724
حقیقی, محمد, اسفیدانی, محمدرحیم, امیرشاهی, میر احمد, سلیم, شیرین. برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه : شرکت های صنعت ساختمان). جلوه هنر, 1397; 5(3): 39-78. doi: 10.22051/bmr.2019.25158.1724


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.