دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها959
تعداد مقالات7,901
تعداد مشاهده مقاله13,363,556
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,488,591
حقیقی, محمد, اسفیدانی, محمدرحیم, امیرشاهی, میر احمد, سلیم, شیرین. (1397). برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان). جلوه هنر, 5(3), 59-108. doi: 10.22051/bmr.2019.25158.1724
محمد حقیقی; محمدرحیم اسفیدانی; میر احمد امیرشاهی; شیرین سلیم. "برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان)". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 59-108. doi: 10.22051/bmr.2019.25158.1724
حقیقی, محمد, اسفیدانی, محمدرحیم, امیرشاهی, میر احمد, سلیم, شیرین. (1397). 'برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان)', جلوه هنر, 5(3), pp. 59-108. doi: 10.22051/bmr.2019.25158.1724
حقیقی, محمد, اسفیدانی, محمدرحیم, امیرشاهی, میر احمد, سلیم, شیرین. برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان). جلوه هنر, 1397; 5(3): 59-108. doi: 10.22051/bmr.2019.25158.1724


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب