آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها933
تعداد مقالات7,666
تعداد مشاهده مقاله12,513,583
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,895,991

1.

طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 15-64
وجیهه السادات شجاعی؛ میراحمد امیرشاهی؛ ندا عبدالوند

2.

واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی

صفحه 65-108
مونا صادقیان؛ کامبیز حیدرزاده؛ یزدان منصوریان؛ محسن خون سیاوش

3.

نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند

صفحه 109-133
زهره دهدشتی شاهرخ

4.

شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند‌ رهبری با استفاده از روش دلفی ‌فازی

صفحه 135-168
سیدنجم الدین موسوی؛ علی شریعت نژاد؛ سیده نسیم موسوی

5.

آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام)

صفحه 169-209
حسین نوروزی؛ رویا بیگی

6.

شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی

صفحه 211-248
علی قربانی؛ فربد فخرالدین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب