آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها933
تعداد مقالات7,666
تعداد مشاهده مقاله12,516,227
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,896,933
شجاعی, وجیهه السادات, امیرشاهی, میراحمد, عبدالوند, ندا. (1398). طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب. جلوه هنر, 6(4), 15-64. doi: 10.22051/bmr.2020.28953.1887
وجیهه السادات شجاعی; میراحمد امیرشاهی; ندا عبدالوند. "طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب". جلوه هنر, 6, 4, 1398, 15-64. doi: 10.22051/bmr.2020.28953.1887
شجاعی, وجیهه السادات, امیرشاهی, میراحمد, عبدالوند, ندا. (1398). 'طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب', جلوه هنر, 6(4), pp. 15-64. doi: 10.22051/bmr.2020.28953.1887
شجاعی, وجیهه السادات, امیرشاهی, میراحمد, عبدالوند, ندا. طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب. جلوه هنر, 1398; 6(4): 15-64. doi: 10.22051/bmr.2020.28953.1887


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب