دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,422,356
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,099
شجاعی, وجیهه السادات, امیرشاهی, میراحمد, عبدالوند, ندا. (1398). طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب. جلوه هنر, 6(4), 15-64. doi: 10.22051/bmr.2020.28953.1887
وجیهه السادات شجاعی; میراحمد امیرشاهی; ندا عبدالوند. "طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب". جلوه هنر, 6, 4, 1398, 15-64. doi: 10.22051/bmr.2020.28953.1887
شجاعی, وجیهه السادات, امیرشاهی, میراحمد, عبدالوند, ندا. (1398). 'طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب', جلوه هنر, 6(4), pp. 15-64. doi: 10.22051/bmr.2020.28953.1887
شجاعی, وجیهه السادات, امیرشاهی, میراحمد, عبدالوند, ندا. طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب. جلوه هنر, 1398; 6(4): 15-64. doi: 10.22051/bmr.2020.28953.1887


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب