دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,425,511
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,544,114
قربانی, علی, فخرالدین, فربد. (1398). شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی. جلوه هنر, 6(4), 211-248. doi: 10.22051/bmr.2020.31759.2008
علی قربانی; فربد فخرالدین. "شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی". جلوه هنر, 6, 4, 1398, 211-248. doi: 10.22051/bmr.2020.31759.2008
قربانی, علی, فخرالدین, فربد. (1398). 'شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی', جلوه هنر, 6(4), pp. 211-248. doi: 10.22051/bmr.2020.31759.2008
قربانی, علی, فخرالدین, فربد. شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی. جلوه هنر, 1398; 6(4): 211-248. doi: 10.22051/bmr.2020.31759.2008


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب