آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها933
تعداد مقالات7,666
تعداد مشاهده مقاله12,516,273
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,896,959
قربانی, علی, فخرالدین, فربد. (1398). شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی. جلوه هنر, 6(4), 211-248. doi: 10.22051/bmr.2020.31759.2008
علی قربانی; فربد فخرالدین. "شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی". جلوه هنر, 6, 4, 1398, 211-248. doi: 10.22051/bmr.2020.31759.2008
قربانی, علی, فخرالدین, فربد. (1398). 'شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی', جلوه هنر, 6(4), pp. 211-248. doi: 10.22051/bmr.2020.31759.2008
قربانی, علی, فخرالدین, فربد. شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی. جلوه هنر, 1398; 6(4): 211-248. doi: 10.22051/bmr.2020.31759.2008


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب