دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,425,511
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,544,117
نوروزی, حسین, بیگی, رویا. (1398). آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام). جلوه هنر, 6(4), 169-209. doi: 10.22051/bmr.2020.32374.2027
حسین نوروزی; رویا بیگی. "آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام)". جلوه هنر, 6, 4, 1398, 169-209. doi: 10.22051/bmr.2020.32374.2027
نوروزی, حسین, بیگی, رویا. (1398). 'آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام)', جلوه هنر, 6(4), pp. 169-209. doi: 10.22051/bmr.2020.32374.2027
نوروزی, حسین, بیگی, رویا. آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام). جلوه هنر, 1398; 6(4): 169-209. doi: 10.22051/bmr.2020.32374.2027


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب