دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,735
تعداد مشاهده مقاله12,724,407
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,066,061
نوروزی, حسین, بیگی, رویا. (1398). آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام). جلوه هنر, 6(4), 169-209. doi: 10.22051/bmr.2020.32374.2027
حسین نوروزی; رویا بیگی. "آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام)". جلوه هنر, 6, 4, 1398, 169-209. doi: 10.22051/bmr.2020.32374.2027
نوروزی, حسین, بیگی, رویا. (1398). 'آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام)', جلوه هنر, 6(4), pp. 169-209. doi: 10.22051/bmr.2020.32374.2027
نوروزی, حسین, بیگی, رویا. آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام). جلوه هنر, 1398; 6(4): 169-209. doi: 10.22051/bmr.2020.32374.2027


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب