آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,337
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,734

1.

بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور

صفحه 13-54
حسین رضایی دولت آبادی؛ ارش نقاش

2.

قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری

صفحه 55-90
علی شریعت نژاد؛ سید نجم الدین موسوی؛ امیرهوشنگ نظرپوری؛ شقایق صالح آبادی

3.

ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکت‌های دانش بنیان

صفحه 91-132
قاسم زارعی؛ مهرداد ناصرپور

4.

نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین

صفحه 133-174
مهدی محمدی نسب؛ محدثه احمدی

5.

پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش)

صفحه 175-220
علی علیرضایی بجستانی؛ امید بهبودی؛ زهرا محمد زاده

6.

طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته

صفحه 221-262
کوثر شاکری؛ کریم حمدی؛ حسین وظیفه دوست


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب