دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,722,395
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,064,016
شاکری, کوثر, حمدی, کریم, وظیفه دوست, حسین. (1402). طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته. جلوه هنر, 10(3), 221-262. doi: 10.22051/bmr.2022.38849.2291
کوثر شاکری; کریم حمدی; حسین وظیفه دوست. "طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته". جلوه هنر, 10, 3, 1402, 221-262. doi: 10.22051/bmr.2022.38849.2291
شاکری, کوثر, حمدی, کریم, وظیفه دوست, حسین. (1402). 'طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته', جلوه هنر, 10(3), pp. 221-262. doi: 10.22051/bmr.2022.38849.2291
شاکری, کوثر, حمدی, کریم, وظیفه دوست, حسین. طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته. جلوه هنر, 1402; 10(3): 221-262. doi: 10.22051/bmr.2022.38849.2291


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب