دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,422,550
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,165
شاکری, کوثر, حمدی, کریم, وظیفه دوست, حسین. (1402). طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته. جلوه هنر, 10(3), 221-262. doi: 10.22051/bmr.2022.38849.2291
کوثر شاکری; کریم حمدی; حسین وظیفه دوست. "طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته". جلوه هنر, 10, 3, 1402, 221-262. doi: 10.22051/bmr.2022.38849.2291
شاکری, کوثر, حمدی, کریم, وظیفه دوست, حسین. (1402). 'طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته', جلوه هنر, 10(3), pp. 221-262. doi: 10.22051/bmr.2022.38849.2291
شاکری, کوثر, حمدی, کریم, وظیفه دوست, حسین. طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته. جلوه هنر, 1402; 10(3): 221-262. doi: 10.22051/bmr.2022.38849.2291


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب