دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,426,126
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,545,508
رضایی دولت آبادی, حسین, نقاش, ارش. (1402). بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور. جلوه هنر, 10(3), 13-54. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262
حسین رضایی دولت آبادی; ارش نقاش. "بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور". جلوه هنر, 10, 3, 1402, 13-54. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262
رضایی دولت آبادی, حسین, نقاش, ارش. (1402). 'بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور', جلوه هنر, 10(3), pp. 13-54. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262
رضایی دولت آبادی, حسین, نقاش, ارش. بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور. جلوه هنر, 1402; 10(3): 13-54. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب