دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,625,456
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,987,634
رضایی دولت آبادی, حسین, نقاش, ارش. (1402). بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور. جلوه هنر, 10(3), 13-54. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262
حسین رضایی دولت آبادی; ارش نقاش. "بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور". جلوه هنر, 10, 3, 1402, 13-54. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262
رضایی دولت آبادی, حسین, نقاش, ارش. (1402). 'بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور', جلوه هنر, 10(3), pp. 13-54. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262
رضایی دولت آبادی, حسین, نقاش, ارش. بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور. جلوه هنر, 1402; 10(3): 13-54. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب