دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,722,395
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,064,017
علیرضایی بجستانی, علی, بهبودی, امید, محمد زاده, زهرا. (1402). پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش). جلوه هنر, 10(3), 175-220. doi: 10.22051/bmr.2023.40280.2345
علی علیرضایی بجستانی; امید بهبودی; زهرا محمد زاده. "پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش)". جلوه هنر, 10, 3, 1402, 175-220. doi: 10.22051/bmr.2023.40280.2345
علیرضایی بجستانی, علی, بهبودی, امید, محمد زاده, زهرا. (1402). 'پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش)', جلوه هنر, 10(3), pp. 175-220. doi: 10.22051/bmr.2023.40280.2345
علیرضایی بجستانی, علی, بهبودی, امید, محمد زاده, زهرا. پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش). جلوه هنر, 1402; 10(3): 175-220. doi: 10.22051/bmr.2023.40280.2345


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب