دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,724
تعداد مشاهده مقاله12,668,285
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,020,558
شریعت نژاد, علی, موسوی, سید نجم الدین, نظرپوری, امیرهوشنگ, صالح آبادی, شقایق. (1402). قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری. جلوه هنر, 10(3), 55-90. doi: 10.22051/bmr.2023.42221.2408
علی شریعت نژاد; سید نجم الدین موسوی; امیرهوشنگ نظرپوری; شقایق صالح آبادی. "قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری". جلوه هنر, 10, 3, 1402, 55-90. doi: 10.22051/bmr.2023.42221.2408
شریعت نژاد, علی, موسوی, سید نجم الدین, نظرپوری, امیرهوشنگ, صالح آبادی, شقایق. (1402). 'قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری', جلوه هنر, 10(3), pp. 55-90. doi: 10.22051/bmr.2023.42221.2408
شریعت نژاد, علی, موسوی, سید نجم الدین, نظرپوری, امیرهوشنگ, صالح آبادی, شقایق. قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری. جلوه هنر, 1402; 10(3): 55-90. doi: 10.22051/bmr.2023.42221.2408


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب