آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,653
تعداد مشاهده مقاله12,495,073
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,470
شریعت نژاد, علی, موسوی, سید نجم الدین, نظرپوری, امیرهوشنگ, صالح آبادی, شقایق. (1402). قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری. جلوه هنر, 10(3), 55-90. doi: 10.22051/bmr.2023.42221.2408
علی شریعت نژاد; سید نجم الدین موسوی; امیرهوشنگ نظرپوری; شقایق صالح آبادی. "قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری". جلوه هنر, 10, 3, 1402, 55-90. doi: 10.22051/bmr.2023.42221.2408
شریعت نژاد, علی, موسوی, سید نجم الدین, نظرپوری, امیرهوشنگ, صالح آبادی, شقایق. (1402). 'قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری', جلوه هنر, 10(3), pp. 55-90. doi: 10.22051/bmr.2023.42221.2408
شریعت نژاد, علی, موسوی, سید نجم الدین, نظرپوری, امیرهوشنگ, صالح آبادی, شقایق. قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری. جلوه هنر, 1402; 10(3): 55-90. doi: 10.22051/bmr.2023.42221.2408


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب