آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها933
تعداد مقالات7,666
تعداد مشاهده مقاله12,514,305
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,896,472

1.

طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری

صفحه 13-64
سعید صحت؛ حامد دهقانان؛ محمد رضا کریمی علویجه؛ کاظم هاشمی

2.

پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی

صفحه 66-110
مصطفی یزدی جوشقانی؛ قاسم سلیمی؛ مهدی محمدی؛ جعفر ترک زاده؛ ابوالقاسم ابراهیمی

3.

عوامل کلیدی موفقیت در احیای برندهای گورستانی

صفحه 111-142
سیدنجم الدین موسوی

4.

بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد)

صفحه 143-184
پیمان اکبری؛ مرضیه دهقانی زاده؛ علی عبیات

5.

ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینه‌ای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزش‌های فایده‌گرایانه و ارزش‌های لذت‌گرایانه

صفحه 185-240
نازنین حبیبی پور؛ زهره موسوی کاشی

6.

تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید

صفحه 241-287
مریم امامی؛ شهرام نظری؛ رسول نوروزی سید حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب