آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها933
تعداد مقالات7,666
تعداد مشاهده مقاله12,517,036
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,897,356
یزدی جوشقانی, مصطفی, سلیمی, قاسم, محمدی, مهدی, ترک زاده, جعفر, ابراهیمی, ابوالقاسم. (1401). پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی. جلوه هنر, 9(4), 66-110. doi: 10.22051/bmr.2022.37939.2239
مصطفی یزدی جوشقانی; قاسم سلیمی; مهدی محمدی; جعفر ترک زاده; ابوالقاسم ابراهیمی. "پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی". جلوه هنر, 9, 4, 1401, 66-110. doi: 10.22051/bmr.2022.37939.2239
یزدی جوشقانی, مصطفی, سلیمی, قاسم, محمدی, مهدی, ترک زاده, جعفر, ابراهیمی, ابوالقاسم. (1401). 'پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی', جلوه هنر, 9(4), pp. 66-110. doi: 10.22051/bmr.2022.37939.2239
یزدی جوشقانی, مصطفی, سلیمی, قاسم, محمدی, مهدی, ترک زاده, جعفر, ابراهیمی, ابوالقاسم. پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی. جلوه هنر, 1401; 9(4): 66-110. doi: 10.22051/bmr.2022.37939.2239


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب