دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,422,362
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,106
امامی, مریم, نظری, شهرام, نوروزی سید حسینی, رسول. (1401). تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید. جلوه هنر, 9(4), 241-287. doi: 10.22051/bmr.2023.40270.2338
مریم امامی; شهرام نظری; رسول نوروزی سید حسینی. "تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید". جلوه هنر, 9, 4, 1401, 241-287. doi: 10.22051/bmr.2023.40270.2338
امامی, مریم, نظری, شهرام, نوروزی سید حسینی, رسول. (1401). 'تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید', جلوه هنر, 9(4), pp. 241-287. doi: 10.22051/bmr.2023.40270.2338
امامی, مریم, نظری, شهرام, نوروزی سید حسینی, رسول. تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید. جلوه هنر, 1401; 9(4): 241-287. doi: 10.22051/bmr.2023.40270.2338


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب