آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها933
تعداد مقالات7,666
تعداد مشاهده مقاله12,514,312
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,896,475
امامی, مریم, نظری, شهرام, نوروزی سید حسینی, رسول. (1401). تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید. جلوه هنر, 9(4), 241-287. doi: 10.22051/bmr.2023.40270.2338
مریم امامی; شهرام نظری; رسول نوروزی سید حسینی. "تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید". جلوه هنر, 9, 4, 1401, 241-287. doi: 10.22051/bmr.2023.40270.2338
امامی, مریم, نظری, شهرام, نوروزی سید حسینی, رسول. (1401). 'تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید', جلوه هنر, 9(4), pp. 241-287. doi: 10.22051/bmr.2023.40270.2338
امامی, مریم, نظری, شهرام, نوروزی سید حسینی, رسول. تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید. جلوه هنر, 1401; 9(4): 241-287. doi: 10.22051/bmr.2023.40270.2338


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب