آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,493
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,840

1.

بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین

صفحه 17-65
عظیم اله زارعی؛ غزاله طاهری

2.

قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی

صفحه 67-106
زهرا رزمی؛ آسیه ناظمی

3.

تعیین، ارزیابی و اولویت‌بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش‌های غربال‌گری فازی و تصمیم‌گیری چندمعیاره

صفحه 107-140
حسن رنگریز؛ رضا ملکی؛ هومن پشوتنی زاده

4.

تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران)

صفحه 141-186
رضا شافعی؛ شادیه سیجانیوندی

5.

ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

صفحه 187-239
محسن براری؛ نوذر امین صارمی؛ فاطمه زرگران خوزانی

6.

نقش کهن الگوها در بازشناسی برند

صفحه 241-272
فوزیه طاهری مینا؛ تحفه قبادی لموکی؛ میثم لطیفی؛ حسین حاجی بابائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب