آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,493,168
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,809
زارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. (1398). بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین. جلوه هنر, 6(1), 17-65. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875
عظیم اله زارعی; غزاله طاهری. "بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین". جلوه هنر, 6, 1, 1398, 17-65. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875
زارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. (1398). 'بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین', جلوه هنر, 6(1), pp. 17-65. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875
زارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین. جلوه هنر, 1398; 6(1): 17-65. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب