دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,425,940
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,545,109
زارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. (1398). بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین. جلوه هنر, 6(1), 17-65. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875
عظیم اله زارعی; غزاله طاهری. "بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین". جلوه هنر, 6, 1, 1398, 17-65. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875
زارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. (1398). 'بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین', جلوه هنر, 6(1), pp. 17-65. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875
زارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین. جلوه هنر, 1398; 6(1): 17-65. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب