آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,493,187
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,821
رنگریز, حسن, ملکی, رضا, پشوتنی زاده, هومن. (1398). تعیین، ارزیابی و اولویت‌بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش‌های غربال‌گری فازی و تصمیم‌گیری چندمعیاره. جلوه هنر, 6(1), 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.27039.1795
حسن رنگریز; رضا ملکی; هومن پشوتنی زاده. "تعیین، ارزیابی و اولویت‌بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش‌های غربال‌گری فازی و تصمیم‌گیری چندمعیاره". جلوه هنر, 6, 1, 1398, 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.27039.1795
رنگریز, حسن, ملکی, رضا, پشوتنی زاده, هومن. (1398). 'تعیین، ارزیابی و اولویت‌بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش‌های غربال‌گری فازی و تصمیم‌گیری چندمعیاره', جلوه هنر, 6(1), pp. 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.27039.1795
رنگریز, حسن, ملکی, رضا, پشوتنی زاده, هومن. تعیین، ارزیابی و اولویت‌بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش‌های غربال‌گری فازی و تصمیم‌گیری چندمعیاره. جلوه هنر, 1398; 6(1): 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.27039.1795


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب