آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,653
تعداد مشاهده مقاله12,495,818
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,825

1.

طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند

صفحه 13-40
سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو

2.

تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند

صفحه 41-64
معصومه حسین زاده شهری؛ سپیده حدادی

3.

تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی

صفحه 65-94
مهدی رضادوست؛ حمیدرضا ایرانی؛ علی حمیدی زاده

4.

استخراج نقشه ارزش‌های کاربران پیام‌رسان‌های موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف)

صفحه 95-122
کبری بخشی زاده برج؛ ناصر داورزنی؛ پیمان دیلمی معزی

5.

مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی

صفحه 123-156
مهدی نیکفرجام؛ ساره عبدالوند

6.

بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه

صفحه 157-180
مهدی اشکانی؛ محمدرحیم اسفیدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب