آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,653
تعداد مشاهده مقاله12,495,817
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,825
اشکانی, مهدی, اسفیدانی, محمدرحیم. (1395). بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه. جلوه هنر, 3(4), 157-180. doi: 10.22051/bmr.2018.8221.1050
مهدی اشکانی; محمدرحیم اسفیدانی. "بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 157-180. doi: 10.22051/bmr.2018.8221.1050
اشکانی, مهدی, اسفیدانی, محمدرحیم. (1395). 'بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه', جلوه هنر, 3(4), pp. 157-180. doi: 10.22051/bmr.2018.8221.1050
اشکانی, مهدی, اسفیدانی, محمدرحیم. بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه. جلوه هنر, 1395; 3(4): 157-180. doi: 10.22051/bmr.2018.8221.1050


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب