آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,653
تعداد مشاهده مقاله12,495,821
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,825
نیکفرجام, مهدی, عبدالوند, ساره. (1395). مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی. جلوه هنر, 3(4), 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169
مهدی نیکفرجام; ساره عبدالوند. "مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169
نیکفرجام, مهدی, عبدالوند, ساره. (1395). 'مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی', جلوه هنر, 3(4), pp. 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169
نیکفرجام, مهدی, عبدالوند, ساره. مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی. جلوه هنر, 1395; 3(4): 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب