آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها924
تعداد مقالات7,621
تعداد مشاهده مقاله12,416,451
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,838,031

1.

بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند

صفحه 13-36
هاشم آقازاده؛ عباس نرگسیان؛ مهدی ابراهیم زاده

2.

بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای

صفحه 37-64
سید محمد طباطبایی نسب؛ فهیمه ماه آور پور

3.

پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند

صفحه 65-88
حمیدرضا سعیدنیا؛ آمنه قهرمانی؛ مهدی ایران نژاد پاریزی

4.

تاثیر شرایط اطمینان و عدم‌اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی)

صفحه 89-106
سید نجم الدین موسوی؛ زهرا قلی پور

5.

تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه شهر کرمان)

صفحه 107-132
نیما سلطانی نژاد؛ حسین نوروزی

6.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی

صفحه 133-160
خداکرم سلیمی فرد؛ عادل پوردهقان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب