دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,735
تعداد مشاهده مقاله12,724,458
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,066,142
طباطبایی نسب, سید محمد, ماه آور پور, فهیمه. (1395). بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای. جلوه هنر, 3(2), 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.
سید محمد طباطبایی نسب; فهیمه ماه آور پور. "بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای". جلوه هنر, 3, 2, 1395, 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.
طباطبایی نسب, سید محمد, ماه آور پور, فهیمه. (1395). 'بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای', جلوه هنر, 3(2), pp. 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.
طباطبایی نسب, سید محمد, ماه آور پور, فهیمه. بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای. جلوه هنر, 1395; 3(2): 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب