آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,343
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,738
طباطبایی نسب, سید محمد, ماه آور پور, فهیمه. (1395). بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای. جلوه هنر, 3(2), 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.
سید محمد طباطبایی نسب; فهیمه ماه آور پور. "بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای". جلوه هنر, 3, 2, 1395, 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.
طباطبایی نسب, سید محمد, ماه آور پور, فهیمه. (1395). 'بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای', جلوه هنر, 3(2), pp. 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.
طباطبایی نسب, سید محمد, ماه آور پور, فهیمه. بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای. جلوه هنر, 1395; 3(2): 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب