دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,741
تعداد مشاهده مقاله12,791,455
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,109,820
طباطبایی نسب, سید محمد, ماه آور پور, فهیمه. (1395). بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای. جلوه هنر, 3(2), 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.
سید محمد طباطبایی نسب; فهیمه ماه آور پور. "بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای". جلوه هنر, 3, 2, 1395, 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.
طباطبایی نسب, سید محمد, ماه آور پور, فهیمه. (1395). 'بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای', جلوه هنر, 3(2), pp. 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.
طباطبایی نسب, سید محمد, ماه آور پور, فهیمه. بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای. جلوه هنر, 1395; 3(2): 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب