دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها962
تعداد مقالات7,936
تعداد مشاهده مقاله13,427,259
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,545,970
سعیدنیا, حمیدرضا, قهرمانی, آمنه, ایران نژاد پاریزی, مهدی. (1395). پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند. جلوه هنر, 3(2), 65-88. doi: 10.22051/bmr.2017.6795.1005
حمیدرضا سعیدنیا; آمنه قهرمانی; مهدی ایران نژاد پاریزی. "پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند". جلوه هنر, 3, 2, 1395, 65-88. doi: 10.22051/bmr.2017.6795.1005
سعیدنیا, حمیدرضا, قهرمانی, آمنه, ایران نژاد پاریزی, مهدی. (1395). 'پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند', جلوه هنر, 3(2), pp. 65-88. doi: 10.22051/bmr.2017.6795.1005
سعیدنیا, حمیدرضا, قهرمانی, آمنه, ایران نژاد پاریزی, مهدی. پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند. جلوه هنر, 1395; 3(2): 65-88. doi: 10.22051/bmr.2017.6795.1005


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب