دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,270
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,542,174

1.

ارائه مدل ارتقای نظریه‌های خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 13-64
محمد داداشی؛ غلامحسین خورشیدی؛ فائقه فرهادی

2.

مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق

صفحه 65-110
قاسم الجدیاوی؛ مجید محمدشفیعی؛ سید فتح اله امیری عقدایی

3.

طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه)

صفحه 111-156
صبا امیری

4.

آسیب‌شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران

صفحه 157-228
حمیدرضا گلیان؛ فراز صادق وزیری؛ الهام ابراهیمی

5.

طراحی مدل برند کاریزماتیک در صنعت چرم

صفحه 229-276
علیرضا خدیویان؛ محمد محمودی میمند؛ میرزا حسن حسینی؛ علی اصغر عیوضی حشمت

6.

طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع سپاری شبکه‌های اجتماعی در حوزه برندسازی

صفحه 277-308
سید نجم الدین موسوی؛ لیلی یاراحمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب