دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,624,748
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,986,851
موسوی, سید نجم الدین, یاراحمدی, لیلی. (1403). طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع‌سپاری شبکه‌های اجتماعی درحوزه برندسازی. جلوه هنر, 11(3), -. doi: 10.22051/bmr.2024.45834.2534
سید نجم الدین موسوی; لیلی یاراحمدی. "طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع‌سپاری شبکه‌های اجتماعی درحوزه برندسازی". جلوه هنر, 11, 3, 1403, -. doi: 10.22051/bmr.2024.45834.2534
موسوی, سید نجم الدین, یاراحمدی, لیلی. (1403). 'طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع‌سپاری شبکه‌های اجتماعی درحوزه برندسازی', جلوه هنر, 11(3), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2024.45834.2534
موسوی, سید نجم الدین, یاراحمدی, لیلی. طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع‌سپاری شبکه‌های اجتماعی درحوزه برندسازی. جلوه هنر, 1403; 11(3): -. doi: 10.22051/bmr.2024.45834.2534


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب