دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,828
تعداد مشاهده مقاله13,058,475
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,237,122
موسوی, سید نجم الدین, یاراحمدی, لیلی. (1403). طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع سپاری شبکه‌های اجتماعی در حوزه برندسازی. جلوه هنر, 11(3), 277-308. doi: 10.22051/bmr.2024.45834.2534
سید نجم الدین موسوی; لیلی یاراحمدی. "طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع سپاری شبکه‌های اجتماعی در حوزه برندسازی". جلوه هنر, 11, 3, 1403, 277-308. doi: 10.22051/bmr.2024.45834.2534
موسوی, سید نجم الدین, یاراحمدی, لیلی. (1403). 'طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع سپاری شبکه‌های اجتماعی در حوزه برندسازی', جلوه هنر, 11(3), pp. 277-308. doi: 10.22051/bmr.2024.45834.2534
موسوی, سید نجم الدین, یاراحمدی, لیلی. طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع سپاری شبکه‌های اجتماعی در حوزه برندسازی. جلوه هنر, 1403; 11(3): 277-308. doi: 10.22051/bmr.2024.45834.2534


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب