آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها933
تعداد مقالات7,666
تعداد مشاهده مقاله12,513,137
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,895,716

1.

واکاوی نقش تجربه برند، انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش هم‌آفرینی و هنجارهای ذهنی

صفحه 5-24
سید عباس ابراهیمی؛ هوشمند باقری قره بلاغ

2.

طراحی مدل ساختاری- تفسیری شکل‌گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم‌آرایشی بهداشتی، بر اساس محتوای ویدئویی شبکه‌های اجتماعی

صفحه 25-52
پری احدی؛ محیا وطن پرست؛ فاطمه صابریان

3.

تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید

صفحه 82-53
کبری بخشی زاده برج

4.

مدل برندسازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه (مورد مطالعه: شرکت همراه اول)

صفحه 83-117
محمد تقی تقوی فرد؛ سمیرا مهدی نسب؛ وحید ناصحی فر؛ جهانیار بامداد صوفی

5.

ارائه مدل احساسات مصرف‌کنندگان در صنعت بسته‌بندی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری

صفحه 148-119
سید فتح اله امیری عقدایی؛ شکوفه مالکی؛ آرش شاهین؛ آذرنوش انصاری

6.

واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام‌مند

صفحه 149-180
شهریار عزیزی؛ منیژه قره چه؛ سید محمود حسینی؛ فرزاد ترکمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب