دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها599
تعداد مقالات4,931
تعداد مشاهده مقاله6,845,399
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,871,007
بخشی زاده برج, کبری. (1397). تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید. جلوه هنر, 5(2), 82-53. doi: 10.22051/bmr.2019.23697.1658
کبری بخشی زاده برج. "تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید". جلوه هنر, 5, 2, 1397, 82-53. doi: 10.22051/bmr.2019.23697.1658
بخشی زاده برج, کبری. (1397). 'تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید', جلوه هنر, 5(2), pp. 82-53. doi: 10.22051/bmr.2019.23697.1658
بخشی زاده برج, کبری. تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید. جلوه هنر, 1397; 5(2): 82-53. doi: 10.22051/bmr.2019.23697.1658


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.