دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها954
تعداد مقالات7,829
تعداد مشاهده مقاله13,091,237
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,272,959
بخشی زاده برج, کبری. (1397). تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید. جلوه هنر, 5(2), 82-53. doi: 10.22051/bmr.2019.23697.1658
کبری بخشی زاده برج. "تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید". جلوه هنر, 5, 2, 1397, 82-53. doi: 10.22051/bmr.2019.23697.1658
بخشی زاده برج, کبری. (1397). 'تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید', جلوه هنر, 5(2), pp. 82-53. doi: 10.22051/bmr.2019.23697.1658
بخشی زاده برج, کبری. تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید. جلوه هنر, 1397; 5(2): 82-53. doi: 10.22051/bmr.2019.23697.1658


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب