آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,492,887
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,595

1.

تبیین فلسفی رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دانش و نقد دلالت‌های آن در تعلیم و تربیت

صفحه 7-34
منصوره عباسی؛ طیبه ماهروزاده؛ سید مهدی سجادی؛ فریبا عدلی

2.

سنجش نخستین سطح از تفکر انتقادی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی: "بیان کردن به شکل دیگر"

صفحه 35-70
زهرا مرادی نجف آبادی؛ مریم محسن پور؛ علیرضا کیامنش

3.

مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان

صفحه 71-94
عباسعلی حسین خانزاده؛ مونا لطیف زنجانی؛ محبوبه طاهر

4.

واکاوی دلالتهای تربیتی «قناعت» در مثنوی معنوی

صفحه 95-120
حسین دولت دوست؛ حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ محمدحسین حیدری؛ محسن محمدی فشارکی

5.

تحلیلی بر پیامدهای تغییر ساختاری در آموزش ابتدایی از منظر خودپنداره، اخلاق‌مداری، اعتماد و انسجام اجتماعی، و نگرش مثبت به مدرسه در دانش‌آموزان پایه ششم

صفحه 121-144
مرتضی فلاحی؛ سید احمد مدنی؛ محمدرضا تمنایی فر

6.

تحلیل مفهوم خودشناسی و تبیین موانع و راه حل های آن با رویکرد به تربیت اسلامی

صفحه 145-174
علی ستاری؛ حجت الله جوانی

7.

نقش متغیرهای بافتی، شناختی-انگیزشی و هیجانی در یادگیری زبان دوم: یک رویکرد یکپارچه

صفحه 175-202
نگار حسینی بافقی؛ مهدی رحیمی؛ مریم زارع

8.

نقش تشخیصی هوش اخلاقی، ذهن آگاهی و اعتیاد به تلفن همراه در احتمال خودکشی دانشجویان

صفحه 203-222
آرش شهبازیان خونیق؛ سیاوش شیخعلی زاده؛ علی اصغر محمدیان قریبه؛ محمد رشبری دیباور؛ فاطمه علی پور؛ ابراهیم آناهید

9.

تبیین نمودهای صریح و جنبه‌های مستتر نقش‌آفرینی‌ ارزش‌ها در نظریه‌ برنامه‌درسی و برنامه‌ریزی درسی

صفحه 223-250
فریدون شریفیان

10.

مقایسه مدل علّی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجی‌گر‌ خود کارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه دوم

صفحه 251-282
محمد اسماعیل زاده آشینی؛ یاسر گراوند؛ رضا منصوری کریانی؛ علیرضا حاجی یخچالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب