آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,512
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,850

1.

تبیین رویکرد پدیدارشناسی در برنامه درسی

صفحه 7-30
طیبه ماهروزاده؛ فروز جلیلی نیا

2.

تحلیل محتوای آموزشی علم و فناوری نانو 12-K در استرالیا و ایالات متحده آمریکا با تمرکز بر راهبردهای یاددهی- یادگیری

صفحه 31-62
زهرا مهربان

3.

مقایسه اهداف و محتوای برنامه درسی اجرا شده با برنامه درسی قصد شده در مراکز پیش دبستانی شهر کرمان

صفحه 63-80
ملیحه میرزایی؛ پروین احمدی؛ افسانه نراقی زاده

4.

مقایسه سلامت عمومی، مهارت‌های اجتماعی و حرمت ‌خود دانش‌آموزان تیزهوش دارای برنامه آموزشی تلفیقی و جداسازی شده

صفحه 81-114
عباسعلی حسین خانزاده؛ فاطمه بهزادفر؛ فهیمه ایمن خواه

5.

بررسی وضعیت موجود و مطلوب بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها از دیدگاه صاحبنظران(مورد دانشگاه تهران)

صفحه 115-150
ندا اسماعیل نیا؛ ابوالقاسم نادری؛ حمیدرضا آراسته

6.

بررسی رابطه‌ی شیوه‌های فرزندپروری والدین با انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر

صفحه 151-174
فرشته نیک سیرت؛ ملوک خادمی اشکذری؛ زهرا هاشمی

7.

رها سازی تخیل و تجربه معنادار، رویکرد نوین ماکسین گرین به تربیت زیبایی شناختی

صفحه 175-190
زهره متقی؛ محمد حسین حیدری؛ اشرف میرحیدری

8.

پیش بینی ابعاد هوش فرهنگی دبیران بر اساس سبکهای تفکر (مطالعه موردی دبیران مقطع متوسطه)

صفحه 191-216
کمال نقی پور؛ حسن قلاوندی

9.

ارزشیابی برنامه درسی دروس عمومی معارف اسلامی دانشگاهی به منظور ارائه راهکارهای کیفیت بخش

صفحه 217-236
محمود امیدی؛ حسن نجفی؛ مهدی سبحانی نژاد

10.

طراحی و ساخت مقیاس تعهد اخلاقی بر اساس اندیشه کانت و لویناس

صفحه 237-255
سهیلا هاشمی؛ مهدی خبازی کناری؛ عباس اکبری؛ صفا سبطی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب