دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,268
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,542,168

1.

پیش‌بینی شادکامی بر اساس بهزیستی معنوی، معنویت‌گرایی و دلبستگی به خدا

صفحه 7-15
ناهید خدابنده؛ مرتضی ترخان؛ الهه صادقی

2.

اثربخشی آموزش بازی‏های نمادین بر نظریة ذهن و شناسایی هیجان چهره کودکان مبتلا به اختلال زبان تکاملی

صفحه 17-28
سوسن علیزاده فرد؛ نسترن قادرنیا

3.

تدوین مدل ساختاری پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس کارکردهای اجرایی، تفکر خلاق و اشتیاق تحصیلی با میانجی‎گری جوّ عاطفی خانواده

صفحه 29-43
علی اکبر شریفی؛ رقیه داوری؛ باقر امینی

4.

طراحی و اعتباریابی الگوی آشکارسازی و اشتراک ‎گذاری دانش ضمنی معلمان در راستای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای آنان

صفحه 45-67
عادل ظفری نژاد؛ علیرضا صادقی؛ حسن ملکی؛ نعمت الله موسی پور‏؛ محبوبه خسروی

5.

مدل ساختاری میزان اثر آموزش بدون خشونت بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان دیرآموز با نقش واسطه ای روش شناسی معلمان

صفحه 69-80
بهمن نعمت پور مونه؛ محمدحسین زارعی

6.

تحلیل شاخصه‌های رویکرد «عوامانه‌نگری» معلّمان به آموزش و تربیت رسمی و عمومی از منظر معلّمان مقطع ابتدایی

صفحه 81-101
مظهر بابایی؛ هدیه ازغ؛ شیما یزدان پناه

7.

شاخص ها و مؤلفه های برنامۀ درسی محیط کار استادان دانشگاه: رویکردی در راستای توسعۀ حرفه ای

صفحه 103-118
مهشید سردارآبادی؛ حسین مومنی مهموئی؛ اسدالله زنگویی؛ علی اکبر عجم

8.

اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر بی‌توجهی و تکانشگری در کودکان دارای‌ADHD

صفحه 119-129
محسن نقی زاده؛ توحید مرادی؛ نرگس پورطالب

9.

اثربخشی آموزش راهبردهای سبک ‌اسناددهی مثبت بر حرمت خود و خودپنداشت خواندن کودکان نارساخوان

صفحه 131-146
عباسعلی حسین خانزاده؛ نیوشا میهن‌دوست؛ موسی کافی

10.

بررسی رابطۀ آگاهی از مهارت‌های زندگی با باور به آینده در دانشجویان: نقش واسطه‌ای انگیزش پیشرفت

صفحه 147-161
شهلا مومنی؛ مسعود کیانی؛ حمید رحیمی

11.

الگوی برساخت آزادی علمی در جامعۀ دانشگاهی ایران

صفحه 163-178
منیژه محمدزاده؛ ناصر شیربگی؛ کیوان بلندهمتان؛ حمیدرضا آراسته

12.

واکاوی خشونت‌ نمادین در برنامۀ درسی

صفحه 179-193
فرشته اشکان؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ مهناز اخوان تفتی

13.

مقایسۀ اثربخشی درمان حل ‌مسئله و هیپنوتراپی در کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان تیزهوش دارای اضطراب دورۀ دوم متوسطه

صفحه 195-208
نرجس یوسفوند؛ محمدعلی سپهوندی؛ فاطمه رضایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب