دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,423,265
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,510
نوروزی, حسین, خداکرمی, امیر حسین, خدامی, سهیلا. (1403). بررسی تأثیر جنسیت برند بر قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه نوین چرم). جلوه هنر, 11(4), 183-232. doi: 10.22051/bmr.2024.38359.2268
حسین نوروزی; امیر حسین خداکرمی; سهیلا خدامی. "بررسی تأثیر جنسیت برند بر قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه نوین چرم)". جلوه هنر, 11, 4, 1403, 183-232. doi: 10.22051/bmr.2024.38359.2268
نوروزی, حسین, خداکرمی, امیر حسین, خدامی, سهیلا. (1403). 'بررسی تأثیر جنسیت برند بر قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه نوین چرم)', جلوه هنر, 11(4), pp. 183-232. doi: 10.22051/bmr.2024.38359.2268
نوروزی, حسین, خداکرمی, امیر حسین, خدامی, سهیلا. بررسی تأثیر جنسیت برند بر قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه نوین چرم). جلوه هنر, 1403; 11(4): 183-232. doi: 10.22051/bmr.2024.38359.2268


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب