دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,017
تعداد مشاهده مقاله13,585,161
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,620,949

1.

الگوی برندسازی شرکت های مادر

صفحه 13-66
سیمین نصرالهی وسطی؛ اسداله کردنائیچ؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ hr_yazdani یزدانی

2.

ارائه مدل ارتقای تجربه دیجیتال مشتری در صنعت بیمه

صفحه 67-108
ساره محسنین؛ آمنه خدیور؛ لیلی نیاکان

3.

شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد برند شخصی از دیدگاه کاربران اینستاگرام در ایران

صفحه 109-140
مصطفی زندی نسب؛ محمدرحیم اسفیدانی

4.

الگوی تحلیلی رابطه همذات پنداری برند، ادراک مسئولیت اجتماعی شرکت و اولویت برند دیجی کالا

صفحه 141-182
حسین عباسی اسفنجانی؛ سمیرا بصیری

5.

بررسی تأثیر جنسیت برند بر قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه نوین چرم)

صفحه 183-232
حسین نوروزی؛ امیر حسین خداکرمی؛ سهیلا خدامی

6.

الگوی ارزیابی ارزش ویژه برند سبز (مورد مطالعه؛ محصولات پژوهشکده گیاهان دارویی)

صفحه 233-270
حمید رضا وزیری گهر؛ احسان احدمطلقی؛ بهمن یعقوب وند


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب