دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,313
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,542,215
زندی نسب, مصطفی, اسفیدانی, محمدرحیم. (1403). شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد برند شخصی از دیدگاه کاربران اینستاگرام در ایران. جلوه هنر, 11(4), 109-140. doi: 10.22051/bmr.2024.46202.2544
مصطفی زندی نسب; محمدرحیم اسفیدانی. "شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد برند شخصی از دیدگاه کاربران اینستاگرام در ایران". جلوه هنر, 11, 4, 1403, 109-140. doi: 10.22051/bmr.2024.46202.2544
زندی نسب, مصطفی, اسفیدانی, محمدرحیم. (1403). 'شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد برند شخصی از دیدگاه کاربران اینستاگرام در ایران', جلوه هنر, 11(4), pp. 109-140. doi: 10.22051/bmr.2024.46202.2544
زندی نسب, مصطفی, اسفیدانی, محمدرحیم. شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد برند شخصی از دیدگاه کاربران اینستاگرام در ایران. جلوه هنر, 1403; 11(4): 109-140. doi: 10.22051/bmr.2024.46202.2544


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب