دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,423,264
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,503
عباسی اسفنجانی, حسین, بصیری, سمیرا. (1403). الگوی تحلیلی رابطه همذات پنداری برند، ادراک مسئولیت اجتماعی شرکت و اولویت برند دیجی کالا. جلوه هنر, 11(4), 141-182. doi: 10.22051/bmr.2024.45809.2531
حسین عباسی اسفنجانی; سمیرا بصیری. "الگوی تحلیلی رابطه همذات پنداری برند، ادراک مسئولیت اجتماعی شرکت و اولویت برند دیجی کالا". جلوه هنر, 11, 4, 1403, 141-182. doi: 10.22051/bmr.2024.45809.2531
عباسی اسفنجانی, حسین, بصیری, سمیرا. (1403). 'الگوی تحلیلی رابطه همذات پنداری برند، ادراک مسئولیت اجتماعی شرکت و اولویت برند دیجی کالا', جلوه هنر, 11(4), pp. 141-182. doi: 10.22051/bmr.2024.45809.2531
عباسی اسفنجانی, حسین, بصیری, سمیرا. الگوی تحلیلی رابطه همذات پنداری برند، ادراک مسئولیت اجتماعی شرکت و اولویت برند دیجی کالا. جلوه هنر, 1403; 11(4): 141-182. doi: 10.22051/bmr.2024.45809.2531


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب