دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,752,119
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,074,547
نوروزی, حسین, خدامی, سهیلا, جلالی, سیدسجاد. (1402). بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا). جلوه هنر, 10(2), 47-74. doi: 10.22051/bmr.2022.37197.2243
حسین نوروزی; سهیلا خدامی; سیدسجاد جلالی. "بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا)". جلوه هنر, 10, 2, 1402, 47-74. doi: 10.22051/bmr.2022.37197.2243
نوروزی, حسین, خدامی, سهیلا, جلالی, سیدسجاد. (1402). 'بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا)', جلوه هنر, 10(2), pp. 47-74. doi: 10.22051/bmr.2022.37197.2243
نوروزی, حسین, خدامی, سهیلا, جلالی, سیدسجاد. بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا). جلوه هنر, 1402; 10(2): 47-74. doi: 10.22051/bmr.2022.37197.2243


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب