آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,794
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,303

1.

الگوی عوامل اثرگذار بر مقاومت مشتریان در بازارهای صنعتی

صفحه 13-46
وحید ناصحی فر؛ مهناز لاری

2.

بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا)

صفحه 47-74
حسین نوروزی؛ سهیلا خدامی؛ سیدسجاد جلالی

3.

توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی

صفحه 75-130
فرشته راستی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ سید مهدی الحسینی المدرسی؛ سعید سعیدا اردکانی؛ مجتبی پوررضایی

4.

الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک)

صفحه 131-176
هوشمند باقری قره بلاغ؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی

5.

عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان

صفحه 177-208
بهروز اسکندرپور؛ رضا رسولی؛ سید محسن موسوی؛ سمیه صائب نیا

6.

تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی

صفحه 209-248
سید مهدی موسوی مطلق؛ حجت طاهری گودرزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب