دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله12,972,655
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,205,240
Ashkani, Mahmoud, Nazari, Shahram, Norouzi Seyed Hossini, Rasool. (1402). Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee. جلوه هنر, 4(1), 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085
Mahmoud Ashkani; Shahram Nazari; Rasool Norouzi Seyed Hossini. "Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee". جلوه هنر, 4, 1, 1402, 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085
Ashkani, Mahmoud, Nazari, Shahram, Norouzi Seyed Hossini, Rasool. (1402). 'Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee', جلوه هنر, 4(1), pp. 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085
Ashkani, Mahmoud, Nazari, Shahram, Norouzi Seyed Hossini, Rasool. Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee. جلوه هنر, 1402; 4(1): 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب