دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,422,540
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,157
Ashkani, Mahmoud, Nazari, Shahram, Norouzi Seyed Hossini, Rasool. (1402). Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee. جلوه هنر, 4(1), 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085
Mahmoud Ashkani; Shahram Nazari; Rasool Norouzi Seyed Hossini. "Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee". جلوه هنر, 4, 1, 1402, 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085
Ashkani, Mahmoud, Nazari, Shahram, Norouzi Seyed Hossini, Rasool. (1402). 'Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee', جلوه هنر, 4(1), pp. 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085
Ashkani, Mahmoud, Nazari, Shahram, Norouzi Seyed Hossini, Rasool. Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee. جلوه هنر, 1402; 4(1): 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب