دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,750,744
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,073,859
Ashkani, Mahmoud, Nazari, Shahram, Norouzi Seyed Hossini, Rasool. (1402). Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee. جلوه هنر, 4(1), 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085
Mahmoud Ashkani; Shahram Nazari; Rasool Norouzi Seyed Hossini. "Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee". جلوه هنر, 4, 1, 1402, 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085
Ashkani, Mahmoud, Nazari, Shahram, Norouzi Seyed Hossini, Rasool. (1402). 'Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee', جلوه هنر, 4(1), pp. 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085
Ashkani, Mahmoud, Nazari, Shahram, Norouzi Seyed Hossini, Rasool. Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee. جلوه هنر, 1402; 4(1): 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب