دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,751,328
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,074,034
اسکندرپور, بهروز, رسولی, رضا, موسوی, سید محسن, صائب نیا, سمیه. (1402). عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان. جلوه هنر, 10(2), 177-208. doi: 10.22051/bmr.2023.41739.2392
بهروز اسکندرپور; رضا رسولی; سید محسن موسوی; سمیه صائب نیا. "عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان". جلوه هنر, 10, 2, 1402, 177-208. doi: 10.22051/bmr.2023.41739.2392
اسکندرپور, بهروز, رسولی, رضا, موسوی, سید محسن, صائب نیا, سمیه. (1402). 'عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان', جلوه هنر, 10(2), pp. 177-208. doi: 10.22051/bmr.2023.41739.2392
اسکندرپور, بهروز, رسولی, رضا, موسوی, سید محسن, صائب نیا, سمیه. عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان. جلوه هنر, 1402; 10(2): 177-208. doi: 10.22051/bmr.2023.41739.2392


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب