دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,696
تعداد مشاهده مقاله12,619,089
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,982,634
زارعی, قاسم, موحد, سید محمد رضا, عبادی ثانی, سعیده. (1402). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 10(1), 213-258. doi: 10.22051/bmr.2023.42148.2402
قاسم زارعی; سید محمد رضا موحد; سعیده عبادی ثانی. "شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی". جلوه هنر, 10, 1, 1402, 213-258. doi: 10.22051/bmr.2023.42148.2402
زارعی, قاسم, موحد, سید محمد رضا, عبادی ثانی, سعیده. (1402). 'شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی', جلوه هنر, 10(1), pp. 213-258. doi: 10.22051/bmr.2023.42148.2402
زارعی, قاسم, موحد, سید محمد رضا, عبادی ثانی, سعیده. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 1402; 10(1): 213-258. doi: 10.22051/bmr.2023.42148.2402


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب