دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,696
تعداد مشاهده مقاله12,616,679
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,981,030

1.

متن‌کاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیف‌دار

صفحه 13-58
محمدامین ترابی؛ محسن نظری

2.

مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند

صفحه 89-98
روزا طاعتی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویشی؛ محمد طالقانی

3.

تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرف‌کنندگان

صفحه 99-144
ناهید رهبری پاک؛ ناصر یزدانی

4.

رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران)

صفحه 145-172
زهرا رزمی؛ سحر صادقی

5.

رفتار مصرف‌کننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19

صفحه 173-212
جاسم منوچهری؛ معصومه منوچهری

6.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی

صفحه 213-258
قاسم زارعی؛ سید محمد رضا موحد؛ سعیده عبادی ثانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب