آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها935
تعداد مقالات7,687
تعداد مشاهده مقاله12,537,567
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,910,210
باقری قره بلاغ, هوشمند, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, فیض, داود, آذر, عادل, زارعی, عظیم. (1402). الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک). جلوه هنر, 10(2), 131-176. doi: 10.22051/bmr.2022.40213.2335
هوشمند باقری قره بلاغ; مرتضی ملکی مین باش رزگاه; داود فیض; عادل آذر; عظیم زارعی. "الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک)". جلوه هنر, 10, 2, 1402, 131-176. doi: 10.22051/bmr.2022.40213.2335
باقری قره بلاغ, هوشمند, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, فیض, داود, آذر, عادل, زارعی, عظیم. (1402). 'الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک)', جلوه هنر, 10(2), pp. 131-176. doi: 10.22051/bmr.2022.40213.2335
باقری قره بلاغ, هوشمند, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, فیض, داود, آذر, عادل, زارعی, عظیم. الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک). جلوه هنر, 1402; 10(2): 131-176. doi: 10.22051/bmr.2022.40213.2335


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب